بولونیا - یوونتوس: قمار پسران کونته در رناتو دلارا

Emanuele Giaccherini - Juventus-Catania

  ترکیب احتمالی

بولونیا

Curci
Garics, Antonsson, Cherubin, Morleo
 Perez, Taider,
Kone, Diamanti, Gabbiadini
Gilardino
یوونتوس

Buffon
Barzagli, Bonucci, Chiellini
L'stiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Asamoah
Giovinco, Vucinic


سایت گل-یوونتوس می تواند شنبه عصر از هفته 29 رقابت های سری آ با تیمی قدرتمند به میهمانی بولونیا برود.آرتورو ویدال پس از اینکه پیروزی 0-1 اخیر تیمش برابر کاتانیا را به دلیل محرومیت از دست داد حالا بار دیگر می تواند برای یوونتوس به میدان برود.

او احتمالا جایگزین پوگبا خواهد شد،بازیکنی که گل دیرهنگام پیروزی بخش یوونتوس برابر بولونیا در دور رفت این دیدار را به ثمر رساند که به ماه اکتبر گذشته بازمی گردد.

با تمام این اوصاف آنتونیو کنته نمی تواند از بازیکنی چون مارتین کاسرس،سیمونه په په و نیکلاس بندتنر استفاده کند چرا که احتمالا هیچ کدام از این بازیکنان نام برده شده کاملا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کنته آماده نیستند.

به احتمال فراوان سباستین جووینکو و میرکو ووچینیچ زوج خط حمله بینکونری را تشکیل خواهند داد هر چند که احتمال حضور ماتری از ابتدا در خط حمله نیز وجود دارد.

در سوی دیگر استفانو پیولی سرمربی بولونیا در آستانه این بازی مجبور است یک تغییر در ترکیب اصلی تیمش انجام بدهد چرا که فردریک سورنسن مدافع به دلیل مصدومیت در جریان بازی برابر اینتر به ا ین بازی نخواهد رسید و ظاهرا نیکولو چیروبین در غیابش جای خالی او را پر خواهد کرد که به نالدو ترجیح داده می شود.

دیدار برابر یوونتوس یک بازی خاص برای مونولو گابیاندینی محسوب می شود،این مهاجم 21 ساله که در این فصل سری آ پنج بار موفق به گلزنی شده شنبه شب برابر باشگاه سابق خود قرار می گیرد
  آیا می دانستید؟
  • بولونیا با کسب پیروزی 0-1 برابر اینتر در هفته گذشته به رکورد سه برد متوالی رسیده و شنبه برابر یوونتوس این فرصت را دارد تا همچنان به آمار خوب شان  ادامه دهند
  • بولونیا از 25 مصاف اخیرش برابر بانوی پیر در مجموع رقابت ها تنها یک بار برده که به فوریه سال 2011 بازمی گردد،جایی که مارکو دی وایو ( تصویر سمت راست )  دو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند
  • شاگردان استفانو پیولی در این فصل تنها سه بار در خانه تن به شکست داده اند  که برابر تیم هایی چون میلان،پارما و اینتر بوده.

  • یوونتوس از پنج بازی اخیر خارج از خانه خود تنها دو برد داشته
  • بینکونری ها در 10 مصاف اخیرشان برابر بولونیا هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند و آخرین پیروزی بولونیا در خانه برابر یوونتوس به سال 1998 باز می گردد ( برد 0-3 )
  • آخرین مصاف این دو تیم در ورزشگاه خانگی بولونیا با تساوی به پایان رسید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ا 12:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.